TamUA – 1981
Kuvassa Super Star Camarot, kuudentena ajaa Olli Virtanen.
1981
25. juhlavuoden kunniaksi yhdistys saa uuden pöytästandaarin.
Jäsentenvälinen jäärata kerää ennätysmäiset 200 kilpailijaa kuuteen osakailpailuunsa.
Pistejäärata ajetaan vielä kerran ryhmäautoilla. Rauhaniemen jäällä järjestetään SM-jäärata.
Vuosien tauon jälkeen TamUA kelpuutetaan myös Jyväskylän Suurajojen EK-järjestäjäksi, hoidossa on EK40 Lauttajärvi. Mansen Muhkurat kerää 2000 katselijaa, joka on kilpailun yleisöennätys.
Todellinen sensaatio on kuitenkin Ahveniston Vauhtipäivät – huikeat 24000 katsojaa. Autourheiluväki elää rata-autoilun ja F1:sen huumassa. TamUA tuo oman F1-tähtemme ”Keke” Rosbergin jälleen Camaron puikkoihin, myös Brasilian Chico Serra Keken F1-teamista, Fittibaldilta, on mukana. Keke taistelee, kumi palaa, rauta valittaa. Peter Norlander voittaa, Keke toinen ja kansalla on hauskaa. Kilpailu on kaikilta osin laadukas. Eräs Ahveniston ja TamUA:m legendaarisimmista kilpailuista on merkitty aikakirjoihin. Suomen mestaruuteen ajaa ”Ratti” Mäkelä TamUA.
29.11.1981 Tampereen Urheiluautoilijat täyttää 25 vuotta. Tapausta juhlitaan Ravintola Rosendahlissa 27.11. arvovaltaisen kutsuvierasjoukon ja oman jäsenistön läsnäollessa.
1981 Pistejää ajettiin Pyynikin Urheilukentällä.
Ns. ryhmäautojen saanti kilpailuun alkaa olla todella vaikea, koska tähän aikaan näiden SM-kisat ovat pahasti kesken. Järjestelyportaassa mietitään jatkossa olevan syytä harkita siirtymistä jokamiehenluokan autoihin. Itse kilpailussa koetaan pieni sensaatio, kun voiton vie vasta toista kilpailuaan ajava TamUA:n juniori jääkiekkoilija Antti Heikkilä Renault R8 Gordini.